TRYB JASNY/CIEMNY

Owsianka na deszcz

Super, hiper owsianka fot. D.Szymborska


Pogoda przestała nas rozpieszczać. Trudno. To trzeba o siebie zadbać. Owsianka ze świeżymi figami, orzechami i dżemem porzeczkowym. Pycha! Słodko, ba nawet bardzo słodko! Uśmiech jest! Deszcz nie straszny! Ot skończyła się złota jesień zaczęła się deszczowa.

Tym bardziej się cieszę, że wczoraj biegałam rano z KGB* a potem ekspresem pod prysznic i przebieranie się na Bieg Przyjaźni. Nie padało, było ciepło i ślicznie!


To będzie tydzień! Dla niektórych maratoński. 

Trochę (to mało powiedziane), mi smutno, że w tym roku nie biegnę w Berlinie. Szkoda ogromna. Mam taką małą nadzieję, że mnie wylosują w tym roku i 2016 pobiegnę. Inna sprawa, że taki jesienny maraton nijak mi się nie wpisuje w plan treningowy – triathlonowy.

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa