TRYB JASNY/CIEMNY

Nowa kolekcja – czyli pokaz rowerowy

LIV 2015 fot. D.Szymborska


Koleżanki martwią się czy dostaną zaproszenie na pokaz Zienia. Część dostaje, część nie. Są emocje, jest radość oglądania przed-wszystkimi-innymi.

A u mnie podobne emocje – dostałam zaproszenie i oglądałam – nową kolekcję rowerów na 2015. Liv i Giant.

Były hostessy, było jedzenie, były rozmowy kuluarowe. Frajda ogromna! Jakby mi ktoś powiedział jeszcze rok temu, że będę przeżywać kolekcję rowerów na nowy rok to popukałabym się w czoło…. Jednak triathlonowe treningi, od listopada 2013 zmieniły wiele w moim życiu….


Dużo tego było, katalog na 2015 to 176 stron o rowerach i akcesoriach do nich. To wszystko można było pooglądać w czasie dzisiejszej prezentacji.

Jak łatwo się domyślić ja oglądałam LIV czyli rowery dla kobiet – śliczne i praktyczne! 

W końcu od fachowca dowiedziałam się o co chodzi z tym babskie/męskie. Statystyczna kobieta ma dłuższe nogi od mężczyzny (przy takim samym wzroście) dlatego geometria ramy jest inna! To miło statystycznie mieć ładniejsze (patrz dłuższe) kończyny!



Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa