TRYB JASNY/CIEMNY

Biegając w Gdańsku

Wschód słońca nad Motławą - początek biegu fot. D.Szymborska

W biegu. Bo jeszcze chcę na basen zdążyć zanim pójdziemy na spacer. Śmiesznie. Bo już trochę byłam na świeżym powietrzu. 10K wybiegane. Było przyjemnie, choć wyglądałam dziwnie w stroju biegowym na Startym Mieście  bo dużo osób właśnie kończyło imprezki. Zaskoczyło mnie ile w centrum jest całodobowych monopolowych. Chyba „coś” wieczorem mi umknęło.

A co powiecie na połączenie Amber Gold z Biedronką?

Złota biedronka fot. D.Szymborska

Motława fot. D.Szymborska


Komentarze

  1. Cudne widoki na Gdańsk. :) Aż samemu chciałoby się pobiec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś tu jest pięknie, a jak przeglądałam przed przyjazdem prognozy to miało padać....ehhhh

      Usuń
  2. To połączenie Biedronki i Amber Gold to bardzo trafione jest, bo na gdańskich plażach inwazja biedronek była i można zbierać garściami bursztynki.

    Dobrze, że w czasie Euro nie trafił Ci się przyjazd, bo o poranku nie przebiegłabyś metra po Głównym Mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to atrakcje:) amber i biedronka:) w czasie Euro biegałam po Hiszpanii i oglądałam fajerwerki jak wygrali:) to będzie dobra niedziela!!! a co!!!

      Usuń
    2. ooo, Hiszpanie pięknie się bawili, więc musiało u nich być ciekawie:) miłej niedzieli :)

      Usuń
  3. Hej, przeklejam z bloga Wojtka Staszewskiego, bo do Ciebie wielu fajnych i dobrych ludzi zagląda:

    Przeklejam z Facebooka od Joasi, triathlonistki:

    UWAGA, POMAGAMY I UDOSTĘPNIAMY!!!
    Potrzebna krew dla Jasia ( syn triathlonisty amatora, maratończyka ... ). Jaś ma 7 lat. Na początku wakacji uległ poważnemu wypadkowi na rowerze. Od tego czasu leży w szpitalu i potrzebuje m.in kolejnych porcji krwi. W imieniu taty Jaśka, Tomka Staśkiewicza kieruję do Was prośbę o oddawanie krwi.
    -> Jak oddać krew? www.rckik-warszawa.com.pl/index.php?docid=12
    -> Gdzie mogę oddać krew? www.rckik-warszawa.com.pl/index.php?oddzialy=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa