TRYB JASNY/CIEMNY

Lady Grey i Trion:Z czyli herbata i bransoletka

Lady Grey fot. D.Szymborska

Herbata. Nie jestem ekspertem, nie wybieram mieszanek, czasem parzę taką z fusami ale częściej kupuję tak po prostu w torebkach. Czasem piję z cytryną, a ostatnio trafiłam na pyszną z mlekiem w hinduskiej restauracji, bo normalnie za bawarką nie przepadam. G. Rekomendowała tą herbatę i miała rację – trafione w gust ladies! Bez cukru oczywiście!

Lady Grey fot. D.Szymborska
ps.


Dziś przyszła paczka, a w niej bransoletka do testów. Ciekawa jestem jakie będą efekty (czy?). Na razie zastanawiam się czy  na tej samej ręce co bransoletkę można też nosić zegarek. Nie chciałabym żeby mi się zepsuł….

Bransoletka fot. D.Szymborska


Komentarze

  1. a czemu ma służyć ta bransoletka? (poza uwalnianiem jonów ujemnych) Jak jony ujemne mają wpływ na nasz organizm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bransoletka wg ulotki ma poprawiać krążenie krwi, używają jej sportowcy....a ja chcę przez tydzień ją nosić i zobaczyć co będzie się działo! taki plan!

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa