TRYB JASNY/CIEMNY

Barolo&Friends Event



Barolo&Friends Event fot. D.Szymborska
Degustacje, to coś za czym przepadam. Uwielbiam atmosferę, ludzi, których tam spotykam a przede wszystkim wina, których mogę spróbować. Dziś piłam (bardziej wypluwałam niestety) wina z Włoch. Barolo& Friends to była naprawdę dobra degustacja w Hotelu Bristol. 26 wystawców. Nie byłam w stanie zapamiętać i opisać wszystkich win, próbowałam tych, których historia do mnie przemawiała. I tym sposobem przechodzimy od wina do ludzi. Wina nie pije się w samotności, o winie się rozmawia. Dlatego dziś zamiast zdjęć butelek, fotografie tych którzy je tworzą. Jeszcze tylko kilka słów o Piemoncie – urzeka. To jest pewne. Wina bywają trudne, rok 2008 rozpieszcza słodyczą, 2007 zaskakuje słońcem. A ludzie – łączy ich pasja. Oni nie sprzedają butelek, oni przekazują opowieść o życiu, historię rodziny, losy winogron, nam pijącym. 

Barolo&Friends Event fot. D.Szymborska

Barolo&Friends Event fot. D.Szymborska

Barolo&Friends Event fot. D.Szymborska
Barolo&Friends Event fot. D.Szymborska

Barolo&Friends Event fot. D.Szymborska

Barolo&Friends Event fot. D.Szymborska

Barolo&Friends Event fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa