TRYB JASNY/CIEMNY

Szybkie danie jajeczne i samotne bieganie

Danie jajeczne fot. D.Szymborska

Zacznę od jedzenia. Dziś na szybko. Pomidory obrane ze skórki, podsmażone na oliwie (uwaga tylko te części bez nasion czyli tak naprawdę nie dużo pomidora z pomidora zostaje), posolone solą morską. Potem dodane do tego dwa roztrzepane jajka i utarty pecorino. Efekt mega szybkie pyszne jajeczne danie.
A teraz o samotnym bieganiu. Lubię to. Treningi w lesie sprawiają mi ogromną frajdę, oglądam wiewiórki. W górach cieszyłam się jak widziałam sarny albo myszołowy. Dziś odkryłam ciemną stronę samotnego biegania. Brzmi śmiesznie, ale przez taką małą rzecz nie zrobiłam takiego treningu jak planowałam. Przyczyną nie była kontuzja, nie zgubiłam się też w lesie. Nic z tych rzeczy. Po prostu rozpiął mi się stanik. Dobre nie? Tylko, że nie da się go samemu zapiąć trzeba kogoś poprosić o pomoc. W domu nie ma problemu ale w lesie? Przez chwilę pomyślałam, że poproszę jakąś dziewczynę o pomoc. Po pierwsze nikogo nie było w pobliżu, po drugie zastanowiłam się chwilę. Sama zdziwiłabym się gdyby ktoś mnie prosił o taką „przysługę”. No i straciłam zaufanie do mojego Shock Absorbera. Na szczęście na maratonie mi się nie rozpiął. Choć tam raczej nie miałabym takiego problemu z poproszeniem o pomoc. Pewno byłoby dużo śmiechu i tyle. A tutaj nici z rytmów i skipów. Wróciłam wściekła szybkim marszem, za to mam śliczne zdjęcia liści. Trzeba się z czegoś cieszyć. Jutro będę nadrabiać to czego dziś nie wybiegałam. Na szczęście moje danie jajeczne poprawiło humor! Do weekendu już blisko! Smacznego biegowego wszystkim!

Szybkie danie jajeczne fot. D.Szymborska

Liście fot. D.Szymborska

Komentarze

  1. Jak mawiają starzy górale "diabeł tkwi w szczegółach" - a może i nie tylko górale :) Jednak to absolutna prawda. Czasem drobnostka, z pozoru nic nie znaczące coś, potrafi skutecznie popsuć wszystko, obrócić w totalna katastrofę rzeczy o niebo od siebie większe i ważniejsze... Nie raz się nad tym zastanawiałem - już bycie malostkowym czy może wciąż zamiłowanie do perfekcjonizmu... ;) Do tej pory nie wiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa