TRYB JASNY/CIEMNY

Jesienne bieganie na czarno biało

Wyścigi fot. D.Szymborska

Bardzo się ucieszyłam jak dokładnie przyjrzałam się. Plan treningowy na dziś 21- 12 OBW. Ha! Zatem nie jak myślałam 21 kilometrów tylko 12 bo dziś jest dwudziesty pierwszy miesiąca! 
Dziś rano prawie nie widziałam poręczy balkonu, była taka mgła. Na dworze jak wyszłam było nie lepiej. Wszystko biało, szare. Takie czarno-białe jak zdjęcia które zrobiłam wracając do domu. Warto było wyjść. Trening był super, mimo, że robiłam kółka na Wyścigach. 
Nie było nikogo, gawrony krakały jak szalone, konie znudzone chodziły na karuzelkach. Powoli robiło się coraz jaśniej i mniej mgliście. Momentami, jak ptaki odlatywały było tak cicho, że było słychać spadające liście. To był dobry trening! 
A teraz na warsztaty! Tylko znów jestem głodna……

Wyścigi fot. D.Szymborska

Wyścigi fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa