TRYB JASNY/CIEMNY

Impreza w hali fabrycznej i dobry katering

Cup cake fot. D.Szymborska

Takiego cup cake to bym nie upiekła, ba nie zjadłam też całego. Nie dało się, nie moje smaki. Jednak wcześniej było dużo smaczniej. Przystawki – dobre zwijane tortille, sos curry, pyszna sałatka. Potem kaczka i świetne buraczki gotowane w balsamico. Porozmawiałam z szefem kuchni Bracia Wiśniewscy, wiem już jak takie buraczki zrobić, mam nadzieję, że mi się uda. Wreszcie pyszny deser – naleśnik z jabłkami i musem i gałką lodów. I tutaj kolejne wyzwanie – nauczyć się robić naleśniki! To był intensywny weekend. Dziś miałam wolne od treningu. Jutro rano do lasu. Tylko buty muszę zmienić, bo szosówki w to błoto, śnieg się nie nadają. Zatem Saucony Xodusy. Mam stary model, ale jeszcze nie są zabiegane a wiem, że się w nich ślizgać nie będę.

Przystawka fot. D.Szymborska

Danie główne fot. D.Szymborska

Deser fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa