TRYB JASNY/CIEMNY

Maraton Berliński – moda i filmik

T-shirt fot. D.Szymborska

Trochę poszalałam. Z Berlina przywiozłam dwa szałowe ciuchy. Pierwsza to tunika adidasa. Z dyskretnym ale ślicznym napisem, świadczącym o tym „że się biega”, a druga to specjalna koszulka z rysunkiem z tegorocznego maratonu. Bardzo się cieszę z zakupów. A tutaj jeszcze filmik, Ci co wczoraj biegali świetnie go zrozumieją. Moja droga do sklepiku osiedlowego była długa, a wchodząc po schodach usłyszałam od pani sprzątającej czy mi pomóc i czy miałam wypadek samochodowy. Odpowiedziałam, że biegałam maraton, pani na to, że mogłam sobie zrobić krzywdę, i ile to jest kilometrów. Odpowiedziałam i przesunęłam się w kierunku windy…. 

Tunika w moim ulubionym różowym
kolorze fot. D.Szymborska

Koszulka "okolicznościowa" fot. D.Szymborska
A tutaj filmik:



Komentarze

  1. Oplułam kawą papiery na biurku ROTFL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maraton jeszcze przede mną, jednak filmik rozumiem doskonale (choć niektorzy początkowi biegacze mogliby nie zrozumieć, o co chodzi z ostatnią sceną ;)).
      Dziękuję za poprawienie humoru :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa