TRYB JASNY/CIEMNY

Wybiegaj Sprawność – pakiet startowy

Pakiet startowy wybiegaj sprawność fot. D.Szymborska

To już za kilka godzin. Bieg na 5K na Kępie Potockiej. Bieg nie byle jaki bo charytatywny. Przed chwilą odebrałam pakiet startowy, i tutaj miła niespodzianka. O tym, że w nim będzie ulotka blogowa z przepisem to wiedziałam bo przecież sama je przygotowywałam, natomiast technicznego t-shirtu się nie spodziewałam. Do tego mogłam wybierać spośród kilku kolorów (wszystko w moim rozmiarze). Numer startowy, agrafki – wbrew pozorom to nie takie oczywiste, na Samsung Irena Run (biegu charytatywnym też na 5K) ich nie było w zestawie. Chip na nogę. I już wszystko mam! Start w samo południe! Mam nadzieję, że nie będzie padać bo wtedy biedni kibice będą mokli. A w tym samym czasie dużo się dzieje w Poznaniu. Powodzenia wszystkim maratończykom i maratonkom i do zobaczenia na starcie i mecie.

Komentarze

  1. I nie udało mi się wystartowac, choc taki miałam plan. Kontuzje i choroba stanęły na drodze...Ale byłam przy mecie i kibicowałam w koszulce Druzyny Szpiku. Atmosfera cudna, choc wiadomosc o Pawle rozwaliła nas wszystkich. POzdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa