TRYB JASNY/CIEMNY

Rozwiązanie konkursu – Opaski Ratunkowe SOS

Opaska Ratunkowa SOS fot. D.Szymborska



Dziękuję bardzo za odpowiedzi zarówno w formie komentarzy blogowych jak i tych na facebook’u. A teraz fanfary!! Z przyjemnością zawiadamiam, że opaski powędrują do:

Pani Olgi Horeckiej Konopka, która napisała: Warto biegać z opaską ratunkową bo (niezależnie jaki dystans wybiera się na co dzień), jeśli chodzi o życie, lepiej być długodystansowcem.

Pani Pauli Rogóż, piszącej tak: Witam. Ja bym chciała taką opaskę ponieważ moja mama by się choć trochę uspokoiła gdy biegam w lesie czy na treningu. Oby mi się nigdy nie przydała.

Pana Tomasza Tulikowskiego, który napisał: W moim przekonaniu - opaska fajna rzecz, pozwala uprościć i przyspieszyć początek ratowania osoby mającej taką opaskę. Pozwala ratownikom szybciej dojść do sedna problemów jakie mogły powstać u osoby uprawiającej sporty w przypadku gdy takowa znajduje się w stanie nie pozwalającym na nawiązanie kontaktu. Ja jestem diabetykiem - gdyby podczas biegania nadmiernie spadł mi poziom cukru we krwi gleba murowana, o przytomności też nie ma co marzyć. I tu dla ratowników powstaje pytanie - facet biegał - teraz ktoś go znalazł i co - zawał, zasłabł co się stało? Przy opasce jedno zerknięcie i już wiadomo jaka jest najprawdopodobniejsza przyczyna bezwładnego zalegania na ścieżce biegowej ;) hipoglikemia - wystarczy zbadać poziom cukru i od razu wiadomo co robić dalej. Tak więc powód dla którego warto nosić taką opaskę jest prosty, pomagamy innym pomóc nam samym, dbamy o własne bezpieczeństwo.

Zwycięzców bardzo proszę o kontakt pod adres: oneginetatopa(małpa)gmail.com

Gratuluję i życzę, by opaski dobrze się nosiły i oby nigdy ratownicy nie musieli na nie zerkać!

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa