TRYB JASNY/CIEMNY

O moim makaronowym uzależnieniu – wywiad

Wywiad o  makaronie, zrzut z ekranu

Ciężko nie zauważyć, że makaron to coś za czym przepadam, coś co się nigdy nie nudzi. Dlatego z przyjemnością udzieliłam wywiadu, podliczyłam kilogramy makaronu, które zjadam rocznie…. Zapraszam do lektury na makaronowej stronie Makaronrzadzizdrowo.pl
Smacznego biegowego oczywiście! I pamiętajcie o rękawiczkach, ja dziś zapomniałam i dalej mam gustownie czerwone ręce....

Moja czerwona ręka....ale trening udany a w Kabackim ślicznie
fot. D.Szymborska


Komentarze

  1. Zaraz zabieram się za lekturę wywiadu :) A na ręce uważaj, moja siostra nie biegała i chodziła w rękawiczkach a i tak ma teraz z palcami problemy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa