TRYB JASNY/CIEMNY

Sałata z rukolą i bryndzą – kolejny zdrowy lunch

Sałaty, rykola, jajko i bryndza fot. D.Szymborska

Tym razem nie chciałam już dodawać grzanek. Żeby było bardziej zdrowo (i mniej kalorycznie) do miski trafiły sałaty (Party Fit&Easy), rukola, jajko ugotowane na twardo i kawałek pokruszonej bryndzy. Wszystko polałam oliwą i skropiłam sosem balsamico. Wyszło pysznie bo bryndza super pasuje do rukoli. Całe przygotowanie trwało dosłownie moment bo jajko miałam ugotowane. Jedzenie, niestety też trwało moment bo byłam taka głodna po treningu. Jeszcze pół tygodnia i będzie weekend. Choć i tym razem coś będzie się działo, tym razem będę się uczyła jak przygotowywać drób. A tu jeszcze nie nakarmiłam rodziny rybą.... Smacznego biegowego! 

Miało padać a było tak ślicznie fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa