TRYB JASNY/CIEMNY

MIZUNO WAVE PROPHECY – recenzja i o tym jak można poderwać „na buty”


MIZUNO WAVE PROPHECY fot. D.Szymborska

Tak, tak mam NOWE Mizuno. Są cudowne, śliczne, dziwne, kosmiczne i wężowe. Dziwnie zaczęłam opis, gdy piszę o winie analizuję oko, nos i usta. To spróbuję zrobić podobnie z butami. Oko – ohhh jakie one śliczne. Kolor, cóż moja ulubiona mieszanka z różowo filetowym. Do tego świecące elementy. Ahh. Do tego wyglądają na takie malutkie, na reszcie nie widać jak dużą mam stopę. Teraz o tym jak się biega. Zrobiłam dopiero 10K i już same zachwyty jednak, jak to bywa w przypadku nowych butów noga inaczej pracuje – czyli czuję nowe partie mięśni. Co ciekawe buty śmiesznie stukają na betonowych płytkach. Jeżeli chodzi o to, jak się w nich biega to napiszę po 100K, a trochę czasu upłynie aż to wybiegam bo zamierzam biegać na zmianę raz w Prophecy raz w Creation plus jeżeli chodzi o trial to zostaję przy The North Face. Choć z drugiej strony, wiedząc, że NIKE+FUELBAND zaniża ilość kilometrów, to zrobiłam ich 416 we wrześniu. 
A teraz o tytułowym podrywaniu. Biegając po lasku kabackim spotykam wielu biegaczy, machamy sobie i każdy biegnie w swoją stronę. A dziś aż trzech chłopaków do mnie zagadało, dopytywali się o… BUTY. Miło-było być w centrum zainteresowania, wolałabym żeby przyczyną była np. moja figura albo osiągnięcia biegowe, może blog…. A tak dzięki butom poznałam trzech miłych chłopaków. Myślę że gdybym dała im swój numer telefonu to by zadzwonili. Tak to jest jak się biega w szałowych butach, tylko to zoobowiązuje! Nie ma truchtania! Jest bieganie!



MIZUNO WAVE PROPHECY fot. D.Szymborska

MIZUNO WAVE PROPHECY fot. D.Szymborska


MIZUNO WAVE PROPHECY fot. D.Szymborska


Komentarze

  1. o rany, ale kosmiczn buty. :)
    ja też dojrzewam, żeby kupić sobie nowe buty do biegania. może w przyszłym miesiącu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to powodzenia:) samo wybieranie jest takie ekscytujące:) a o jakich myślisz?

      Usuń
  2. Powiem, że Twoje buty są... ciekawe ;)Ja tez myślę o zakupie nowych butów do biegania w zimie. Nie wiem czy takie w ogóle istnieją i czego w zasadzie szukać. Wiem, że moje obecne się nie nadają bo są cieniutkie, przewiewne i przemakalne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa