TRYB JASNY/CIEMNY

Bieg charytatywny czyli do zobaczenia w niedzielę na Kępie Potockiej

Ulotki blogowe fot. D.Szymborska



To już kolejny bieg charytatywny w którym będę startowała. To świetny pomysł – uwielbiam biegać, cieszę się z medali na mecie (tak, tak ja z tego nie wyrosłam) a do tego mam świadomość, że komuś pomagam, gdy zapłacę wpisowe na bieg. W niedzielę Wybiegaj Sprawność na Kępie Potockiej. To zaledwie pięć kilometrów dobrej zabawy a wymierna pomoc dla innych. Wspierając bieg, pisząc o nim mam nadzieję, że też trochę pomagam. Dodatkowo specjalnie dla uczestników biegu przygotowałam ulotkę. A na niej przepis, coś prostego, pysznego i szybkiego z serii RECOVRY FOOD. Mam nadzieję, że się przyda, bo każdy zapisany uczestnik wraz z pakietem startowym dostanie ulotkę. A potem pozostaje tylko przygotować sobie pyszną kolację albo późny obiad. Wiosną Stowarzyszenie SLOmisie zorganizuje kolejny bieg charytatywny. Cieszę się, bo takie biegi powinny odbywać się często, przecież przez dobrą zabawę można pomóc tylu osobom. Do zobaczenia w niedzielę! 

Komentarze

  1. ach, ja też chciałam pobiec, ale za późno się zorientowałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna inicjatywa. Muszę jednak na cały weekend pojechac do Łodzi, inaczej też bym chętnie podreptał. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa