TRYB JASNY/CIEMNY

Jednogarnkowe gotowanie, nie tym razem…



Najpierw przejrzałam starannie, potem zaczęłam czytać przepisy po kolei, spróbowałam też na wyrywki. i… To nie jest książka, z której zamierzam gotować! Po pierwsze nie ma obrazków – a ja myślę o jedzeniu jak je widzę. Zdjęcia bardzo ułatwiają przygotowanie, można zerknąć i sprawdzić, czy nasze gotowanie zmierza w stronę zaproponowaną przez kucharza. Po drugie przepisy są zwyczajnie nieciekawe. Jednocześnie podoba mi się idea przygotowania wszystkiego w jednym garnku. Niestety poszukam innej książki kucharskiej. Może mam za wysokie wymagania, ale jak mam kupić produkty, spędzić w kuchni dużo czasu i efekt ma być taki zwyczajny to, mnie takie gotowanie nie interesuje. 



Potrawy jednogarnkowe. Książka kucharska, Lisa Rogak, Wydawnictwo Septem, Gliwice 1999

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa