TRYB JASNY/CIEMNY

Owsianka dla biegacza, czyli kanapkom mówimy NIE

Owsianka
Porridge oats
Fot. D.Szymborska

Cóż trzeba iść do przodu. Najlepiej to biec. Dlatego zmiany. Będzie więcej owsianki (żeby nie powiedzieć codziennie), ryb. Nie wiem jeszcze jak rozwiąże kwestię czerwonego mięsa bo na razie nie ma tego u mnie na talerzu a biegaczce by się przydało. Zatem idą zmiany. Na razie rekonwalescencja po maratonie. Choć wczoraj rundki po Agrykoli były i dużo gimnastyki. Do tego omówienie biegu, ze strony maratonu ściągnęłam sobie swoje śród czasy, do tego mój zegarek Timex Ironman. I tym sposobem analizowaliśmy – puls, prędkość, lapy. Wiem nad czym chcę pracować. A teraz wracając do owsianki. Dziś z bananem i suszoną żurawiną. Dla tych, którzy dopiero się przekonują do owsianki (czyli ja też) kilka faktów. Jedna porcja zawiera (przygotowana z płatków i chudego mleka) około 260kcal, w tym 13g białka,37g węglowodanów, 6g tłuszczu, prawie 3g błonnika. Oczywiście to jest sama owsianka to od nas zależy co do niej dorzucimy. Zatem czas owsianki uważam za oficjalnie otwarty!
Owsianka z bananem i suszoną żurawiną fot. D.Szymborska


Wczoraj na Agrykolii fot. D.Szymborska



Komentarze

  1. Mam taką "pozostałość" po diecie Dukana - otrębiankę. Czyli po dwie łyżki stołowe otrębów pszennych, żytnich i płatków owsianych. Zalewam mlekiem, wstawiam do majkrołejwa na 2min., a jak przestygnie to wciapuję jednego banana. Czekam na Twoje owsiankowe pomysły, bo to jest coś, co bym mogła jeść codziennie i forever.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie:) ja teraz będę eksperymentować więc mam nadzieję, że coś fajnego znajdziesz na blogu:)

      Usuń
  2. A ja polecam jeszcze inną rzecz. Jogurt naturalny plus mix otrąb (żytnie, owsiane, pszenne). Do tego suszone śliwki lub żurawina. Kiedy ma się ochotę można wkroić banana lub jabłko. Pyszne śniadanie bez mleka, które nie wszystkim dobrze służy.

    OdpowiedzUsuń
  3. o, ja też dziś rano jadłam owsiankę, a potem na rower. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś jeszcze spokojnie...jutro marszobieg....bo jednak maraton męczy...

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa