TRYB JASNY/CIEMNY

Owsianka z orzechami brazylijskimi

Super - power - śniadanie fot. D.Szymborska
W czasie kursu z Dietetyki Sportowej nauczyłam się, że orzechy brazylijskie to nie tylko pyszne ale ich olejem można smarować zegarki. Ja wybrałam bardziej konwencjonalny sposób – dodałam je do owsianki.


Jakoś tak było, że owsianki nie było. Stęskniłam się. Owsianka wróciła i teraz już się zastanawiam z czym ją przygotuję jutro.

Przepis (nie zmieniam, bo jestem zwyczajnie bardzo z niego zadowolona).

Składniki:

·      125ml mleka (0.5%),
·      łyżeczka masła orzechowego,
·      łyżeczka dżemu bez dodatku cukru,
·      garść orzechów brazylijskich.

Przygotowanie:

Do garnka wlać mleko, dodać masło orzechowe, zagotować ciągle mieszając, uważając by nie przywarło. Przełożyć do miseczki dodać dżem i orzechy. Smacznego sportowego!!!

Komentarze

  1. A płatki dodajesz też do mleka? ;)
    Strasznie gęsta, taką lubię :)))

    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, myślałam, że sama jestem. Też uwielbiam owsiankę w wersji gęsta papka i innej nie zjem, nie ma takiej opcji! :)

      Usuń
  2. Z orzechami brazylijskimi trzeba uważać i dobrze oglądać, czy przypadkiem pleśń na nich nie siedzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa