TRYB JASNY/CIEMNY

Zaproszenie na urodzinowo – biegowy piknik



Nie żadne urodziny bloga (są w lipcu) ale moje. Minęło trochę czasu a imprezy nie było. Prezenty dostałam, wysłuchałam „Sto lat”, urodzinową kartkę przyczepiłam na lodówce. To teraz moja kolej.

Zapraszam serdecznie na urodzinowo – biegowy piknik. W niedzielę KGB – czyli Koleżeńska Grupa Biegowa startuje (już drugi rok z kolei) w EKIDENie czyli sztafecie maratońskiej.

Biegnę pierwszą zmianę czyli startuję o 9 a potem po siedmiu kilometrach i stu dziewięćdziesięciu pięciu metrach zaczynamy piknik!


Dla łatwiejszego zapraszania gości – już od 10 na kocykach w Parku Szczęśliwickim będziemy świętować. 

Menu wciąż ewoluuje ale na pewno będzie koktajl owsiankowy, wegańskie ciasteczka (też owsiane), sałatka owocowa, domowe lemoniady…..do tego będzie mi bardzo miło jak weźmiecie udział w loterii fantów biegowych i kuchennych! 

Szczegóły wkrótce a będzie dużo rzeczy do wygrania!

Zapraszam w niedzielę od 10 – znak rozpoznawczy to kraciasty kocyk! Niech hasłem dla moich gości będzie nazwa bloga i jej autorki!


Do zobaczenia!

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa