TRYB JASNY/CIEMNY

Bieg Szczęścia w Warszawie – pakiet startowy


Pakiet startowy fot. D.Szymborska

Dziś odebrałam. Tym razem dla odmiany w sklepie rowerowym. Jest tam mini sekcja biegowa. Wszystko poszło super sprawnie – numer, agrafki do tego oświadczenie, w wielki worku sponsora ulotki i batonik. Trochę to śmiesznie wygląda gdy zostaję obdarowana mega duża reklamówką w której są same papierki i jeden batonik. Nic to. Grunt, że wszystko poszło sprawnie i na niedzielny bieg mam już wszystko odebrane. Zdecydowanie wolę jak mogę odebrać pakiet wcześniej, bo po co przyjeżdżać wcześniej, stać w kolejce itp. 

Pan który odbierał pakiet przede mną nie miał tyle szczęścia co ja, zawieruszyło się jego oświadczenie, numer był ciężko do odnalezienia. Obsługa miła, a sam sklep naprawdę dobrze zaopatrzony – dla rowerzystów ale to też fajny sport jest! 

Niestety pomimo tego, że na bieg zapisałam się zaraz po otwarciu listy na numerze nie ma mojego imienia. Szkoda bo bardzo lubię jak nie jestem tylko liczbą ale też wszyscy wiedzą jak mam na imię. 

Do zobaczenia na ursynowskiej górce! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa