TRYB JASNY/CIEMNY

Jagody goji, suszone banany i owsianka

Jagody goji i banany w owsiance fot. D.Szymborska


Godzina piąta minut trzydzieści…tak jest w piosence. O tej porze dziś już byłam w lesie. Chłodno, przyjemnie. Mniej owadów niż ostatnio. Nabiegane. Wstać nie było łatwo bo wczoraj byłam na seminarium, degustacji i kolacji – wszystko pod jednym tematem Portugalia. Relację napiszę, jak uporządkuje notatki bo trochę tego się nazbierało. 

Dziś owsianka. Nie chciało mi się wstawać o czwartej rano, więc śniadanie po biegu. Zdecydowanie wolę gdy kolejność jest odwrotna, ale czasem wychodzi inaczej. Owsianka pyszna, jagody goji podobno mega zdrowe, te, które mam to część izraelskiej dostawy od J. Pyszne, takie małe wiśniowe wióreczki o cudownym aromacie. Do tego słodkie suszone banany. 

Smacznego biegowego wszystkim!

Tak pięknie było jak już do domu wracałam fot. D.Szymborska

Komentarze

  1. Rany, podziwiam, bo mi o tej porze jest strasznie późno wstać. Owsianka wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś raz, jeden, poszłam biegać z pustym żołądkiem - chyba nie muszę mówić, że pewne błędy popełnia się tylko raz ;].

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy wiecie, że Chińczycy ku czci tej rośliny robią coroczne festyny i zabawy? Nie potrafię zrozumieć ich kultury. Podobno jagód goji używają w medycynie niemal do każdego leku, a znane nam lata ich stosowania sięgają 800r. n.e. jestem pod wrażeniem. Ciekawe legendy na temat tych jagód znajdziecie tutaj (ponadto info przydatne w kuchni i medycynie):
    http://www.cosdlazdrowia.pl/jagody-goji-suszone-250g-cosdlazdrowia-46

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa