TRYB JASNY/CIEMNY

Polska Biega W Deszczu i owsianka

Śniadanie fot. D.Szymborska


Dziś pierwszy dzień wielkiej, dorocznej akcji Polska Biega. I co? Leje! Ba nawet nie można powiedzieć, że pada. Strugi deszczu za oknem.

Deszcz biegaczom nie przeszkadza! Organizatorzy przez kilka miesięcy przygotowywali biegi, szukali sponsorów, pracowali dla nas biegaczy.

Ja oczywiście będę biegać, i mam taką małą nadzieję, że deszcz nie odstraszy innych bo przecież co jak co ale zmoknąć można i świetnie przy tym się bawić również.

U mnie śniadanie przed zawodami – dziś owsianka z masłem orzechowym posypana płatkami migdałów (zostały z gotowania) i dżemem. Do tego latte. Mocno mlecznie ale akurat to było w lodówce. Z deszczem jest tak, że nie przeszkadza mi jak biegam ale jak już mam przejść 500m do sklepiku to się zastanowię dwa razy….

Smacznego biegowego!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa