TRYB JASNY/CIEMNY

New Balance W780GG2 – pierwsze bieganie


Do ściany moje nowe New Balance świetnie pasują fot. D.Szymborska

Carrie Bradshaw z Sex and the City miała całą garderobę szpilek. Ja mam cały przedpokój butów biegowych.

Teraz doszły jeszcze kolejne tym razem New Balance. I to nie do cywilnego chodzenia, takie jak moje ulubione kolorowe tylko biegowe. Zacznę od koloru – nie pasuje mi do niczego co mam w swojej szafie. Ze wszystkim się kłóci, gryzie. Inna sprawa czy kolorystyka jest najważniejsza? Zdecydowanie nie, tylko fajniej jak coś do czegoś pasuje.

Dziś pierwsze bieganie w 780. Krótki dystans i podbiegi asfaltem, w deszczu oczywiście.

Wracając do butów. Kolorystyka, oprócz tego, że do niczego nie pasuje to jest bardzo praktyczna. Nie należę do osób, które po treningu wracają w butach czystych, ba ja wracam (jak pada) ubłocona do kolan. Na ciemnych butach mniej widać to, że czyste nie są.

Kolory już opisane, a tu jeszcze miła niespodzianka, dziś przebiegałam przejściem podziemnym, takim oldschoolowym – brudnym i ciemnym. Buty przeszły metamorfozę – naglę pięknie świecą! To ważna uwaga dla biegaczy, którzy rzadko wychodzą na światło dzienne!

780 to bardzo lekkie i niskie buty. Dla mnie prawie startówki. Podeszwa rewelacyjnie trzyma się podłoża – dziś było mokro i podbiegi to była przyjemność – noga się nie zsuwała. Dziwna dla mnie była wysokość butów, miałam uczucie, że nie trzymają mi kostki. Wybicie fajne ale buty (w porównaniu do Mizuno) nie wymagają przetaczania. Biega się w nich inaczej. Dziś to było pierwsze wyjście w 780, myślę, że po miesiącu biegania krótszych dystansów po twardej nawierzchni będę mogła o nich coś więcej powiedzieć. Na razie, jestem zadowolona, nabiegana a trening pomimo deszczu udany!

Świecą fot. D.Szymborska

Już takie czyste nie są fot. D.Szymborska

Komentarze

  1. Jak nic musisz kupić strój pod kolor butów ^^! Ciekawa recenzja, czekam na spostrzeżenia po miesiącu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa