TRYB JASNY/CIEMNY

Somian - pyszna azjatycka zupa

Delikatna i aromatyczna zupa z wołowiną i makaronem ziemniaczanym fot. D.Szymborska



Nie było czasu na nic więcej, ale nie narzekam, somian w Art Sushi to wyśmienita zupa. Łagodna w smaku, bezglutenowa, z makaronem ziemniaczanym.

Rzadko kiedy decyduje się na jedzenie w restauracji w której nie ma klientów. Tym razem weszłam, nie było nikogo, ale za ladą kuchenną stał japoński kucharz, który gestem nieznoszącym sprzeciwu wysłał kelnera by ten mnie obsłużył.

Przypomniała mi się scena z Kill Bill’a, gdzie japoński kucharz okazuje się kimś zupełnie innym. Nie byłam Czarną Mambą, nie przeszłam na japoński, ale zamówiłam pyszną zupę. 

Wcześniej dostałam gorący, mokry i pachnący ręczniczek do przetarcia rąk, potem sałatkę...


W ciągu kilku minut w restauracji było tłoczno. Zupa, którą zamówiłam była aromatyczna, delikatna, bulion wołowy był bardzo smaczny, dodatki ciekawe – rzepa, omlet, ogórek, glony.

Cieszę się, że tam zostałam, bo warto było. Dla mnie zupa, nawet gorąca w taki upalny dzień smakowała wyśmienicie!

Czekadełko fot. D.Szymborska

Zupy to ja zawsze mogę jeść, niezależnie od pogody....fot. D.Szymborska

Szczegóły, które cieszą - wielorazowe pałeczki, kamienny blat..fot. D.Szymborska


Komentarze

  1. wygląda bardzo fajnie :-)
    obserwuje + zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wegetarianką, ale japońska kuchnia jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewno! i jest całkiem sporo dań wegetariańskich :) jak to bywa w kuchniach azjatyckich :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa