TRYB JASNY/CIEMNY

23 Bieg Powstania Warszawskiego – relacja

Przed wykonaniem zadania


Sanitariuszka Dota melduje wykonanie zadania – 5K przebiegnięte. O godzinie 20.40 udałam się na miejsce zbiórki. O 20.43 byłam lekko zaniepokojona brakiem wystrzału. Zaraz po Rocie rozpoczęłam akcje. Najpierw zadanie realizowałam z koleżanką E. rozdzieliłyśmy się by zmylić wroga na 3 kilometrze. Następnie spotkałam kolegę Gazownika, biegł z kolegą M. wymieniliśmy się wiadomościami. Opisałam niewidzącemu koledze M. moją misję, zapoznał się z nią i życzył powodzenia. Następnie misję realizowałam już samodzielnie. Na miejscu ostatnie zbiórki pojawiłam się w zadanym czasie. 
Otrzymałam medal, do notatki załączam dokumentację fotograficzną składającą się z następujących zdjęć: przed akcją, znicze, ogólny zarys sytuacji, potwierdzenie , że biegłam dla kolegi Leosia, zdobyty medal. Odmeldowuje się.

Podpisano 

Sanitariuszka Dota

Do wiadomości Dowódcy, według nieoficjalnych wyników zadanie przebycia z punktu S (start) do punktu M (meta) zrealizowałam jako pierwsza sanitariuszka


Znicz


Add caption

Czułam się obserwowana

POczątek realizacji zadania

Zdobyty medal




Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa