TRYB JASNY/CIEMNY

Targi Książki Kulinarnej – Zielony Jazdów

Targi Książki Kulinarnej fot. D.Szymborska

Byłam, nawet sobie jedną książkę kupiłam. Tym razem po fascynacji pisemkiem GoodFood India to książka z hinduskimi przepisami.

Sama impreza spokojna. To nie jest event to takie bycie tu i teraz, bez tak zwanej napinki. Nikomu się nigdzie nie śpieszy. Książki można oglądać długo, wybierać jeszcze dłużej, a sądząc po braku toreb i reklamówek, rzadko coś ktoś kupował. Stoisk kilka. Wszędzie miła atmosfera.

Zielony jazdów to hamaki, warsztaty w CookUp. Znów wszystko na luzie. Ci którzy szukają wrażeń nie mają po co tam przychodzić.

Dla mnie miejsce miłe na godzinkę, bo ja zaliczam się do tych, którzy lubią szybkość – wszędzie w biegu, w życiu. Co nie zmienia faktu, że nie żałuję wycieczki do CSW bo spotkałam dużo znajomych a to zawsze miłe.

Zielony Jazdów i warsztaty CookUp fot. D.Szymborska



Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa