TRYB JASNY/CIEMNY

„Bananowy Song” koktajl dla biegacza z konkursu Lżejszy Maraton

Bananowy song fot. D.Szymborska


Napisałam, że przepisy będę testować. Zaczęłam od zwycięskiego koktajlu, przepis Zosi D. (TUTAJ)

Przepis następujący (w moim wydaniu wyszło dwie szklanki)

BANANOWY SONG:
- banan (1 duży), kiwi, czerwone owoce (może być mieszanka z mrożonki, wtedy nie trzeba dodawać lodu), sok z limonki
Na bazie jogurtu naturalnego, można dodać miodu i płatków owsianych.
Zmiksować w blenderze i gotowe!

Płatków owsianych nie dodałam bo nie miałam namoczonych i nie chciałam żeby mi w zębach zgrzytały. Pomysł z dodaniem miodu – rewelka. Pyszny koktajl. Tylko mała uwaga, o której Zosia nie napisała – tym się człowiek naprawdę najada!!!

Smacznego biegowego wszystkim!!

Bananowy song fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa