TRYB JASNY/CIEMNY

Owsianka na poniedziałek – z bananami


Owsianka z bananami fot. D.Szymborska

Nowy tydzień, i kolejna owsianka. Tym razem z masłem orzechowym i bananami. Chyba ciężko o bardziej biegowego śniadanie? Miłego tygodnia wszystkim życzę! Tydzień, jeżeli chodzi o obiady i kolacje zapowiada się mocno makaronowy, do tego przygotowania do wielkiej gali. Będzie się działo. Oczywiście w sobotę i niedzielę dwa biegi, do tego sporo gimnastyki. Trudny ale ciekawy tydzień przede  mną! Smacznego biegowego!

Komentarze

  1. Owsianka wyśmienita! Również życzę dobrego tygodnia i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka w takim wydaniu najlepsza jeżeli mamy przed sobą ciężki dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie była z masłem orzechowym z M&S i Lime Curd (taki brytolski wynalazek) na zmianę z konfiturą wiśniową, którą znalazłam w pudełku ze smakowitościami świątecznymi.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, to połączenie dla sportowca. Ależ Ty mi imponujesz....
    Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa