24 stycznia 2013

Sałatka grecka 240kcal


Sałatka grecka fot. D.Szymborska



Specjaliści w żywieniu sportowców są zgodni: 20 do 30 minut po wysiłku fizycznym należy „coś” zjeść. Owe „coś” powinno być lekkostrawne, bogate w białko i nietłuste. Tyle teorii, w praktyce nie zawsze mamy czas (i siłę) by po treningu stanąć przy kuchni i zacząć gotować. Dziś wróciłam przemarznięta po treningu, szybko zagotowałam wodę – imbir, miód, cytryna i trochę herbaty. Rozgrzałam się! Do tego sałatka grecka. Przełożyłam tylko z opakowania na talerz, polałam sosem i zjadłam – 30 minut po treningu! Sałatka ma 240kcal (na 180g) w tym 8.4g białka, 4.7g węglowodanów, 20.4g tłuszczu (to przez pyszny ser typu feta). Węglowodanów trochę mało, ale nadrobię wieczorem! Smacznego biegowego!

Sałatka Grecka z serem typu śródziemnomorskiego i oliwkami, Fit&Easy, masa netto 180g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

On Egin znaczy smacznego Topa na zdrowie! A TRI to triathlon! Czyli o tym wszystkim jest ten blog!
Dziekuję bardzo za komentarz.

zapraszam również na facebook:) https://www.facebook.com/oneginetatopa