TRYB JASNY/CIEMNY

Soul Kitchen - urodzinowy lunch

Lunch w Soul Kitchen fot. D.Szymborska



Dziś urodzinowo, lunch z: A. E. E. L. i J. w Soul Kitchen. Dobre jedzenie, najpierw zupa – pomidorowa z ryżem, potem kurczak z puree ziemniaczanym, sałatą i pysznymi burakami. Buraki i puree to było coś – konsystencją wymarzona dla mojej szczęki! Deser wzięłam do domu.... bo był za twardy...

A teraz będzie trochę jak na gastronautach (których przestałam odwiedzać bo nic jedzeniu nie mogłam się dowiedzieć) pani kelnerka mocno znudzona, żadnego wstępu o idei Soul Kitchen itp. menu lunchowe to lunchowa obsługa – szkoda. Jak byłam tutaj w weekend w wersji eleganckiej to słyszałam dużo o slow food, milach jedzeniowych itp. jak lunch to zdecydowanie obsługa na odwal. Może dlatego, że napiwek jest wliczany w rachunek? Nie wiem. Co nie zmienia faktu, że mimo fochów pani kelnerki lunch był pyszny!

Dziś na blogu nie będzie przepisów…od jutra wracam z biegowymi pomysłami, będzie też o dietach, zapowiada się konkurs….czyli ruszam całą wiosenną energią do przodu!

Zupa pomidorowa fot. D.Szymborska

Deser - blok czekoladowy fot. D.Szymborska


Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa