TRYB JASNY/CIEMNY

5 Bieg dookoła ZOO – pakiet startowy


Pakiet fot. D.Szymborska
Jak tylko można to wolę odbierać pakiety startowe przed zawodami. Wtedy w dniu biegunie muszę wstawać wcześniej, martwić się o to czy będą duże kolejki itp. W sobotę biegnę a bardziej truchtam krajoznawczo i rozrywkowo w Biegu dokoła ZOO. Cieszę się na dobrą zabawę. Ciekawa jestem czy opowieści dotyczące tego, jak fajny jest ten bieg okażą się prawdziwe.

Pakiet startowy (80PLN) to bluzeczka, tak zwana techniczna, jednak nie żadnej znanej mi dużej firmy. Śmieszna, zielona ze zwierzątkami. Do tego smyczka sponsora, kilka ulotek i numer startowy. Tutaj duże rozczarowanie. Zapisy trwały chwilę (godzinę?) a organizator nie przygotował imiennych numerów. Szkoda. Lubię mieć swoje imię pod numerem. A jeszcze były agrafki do przypięcia. W sklepie Ergo, gdzie odbierałam pakiet było bardzo przyjemnie. Mogłam sobie przymierzyć t-shirt by wybrać dobry rozmiar. Nie wiem jak będzie potem, wraz z ubywaniem pakietów, ja cieszyłam się z biegowej rozmowy, przymiarek a przede wszystkim samego sobotniego biegu.

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa