TRYB JASNY/CIEMNY

Dieta internetowa do wygrania!

KONKURS VItalia fot. D.Szymborska


Zalogowałam się, poczekałam na przepisy, wskazówki, teraz po tygodniu dostałam przypominajkę, że mam się zważyć i przesłać wyniki żeby dostać kolejne wskazówki. Brzmi tajemniczo, trochę tak. Vitalia tak działa. Moją nieufność wzbudziło to, że założenie schudnięcia 7 kilogramów w miesiąc zostało zaakceptowane. Dalej, same przepisy. Niektóre brzmią smacznie inne mniej. To co jest zdecydowanym minusem wymagają wielu składników w małych ilościach – normalne dla diety – jednak niepraktyczne dla gotującej/gotującego, bo po prostu trzeba wyrzucać psujące się składniki bo nie da się ich wykorzystać do innych dań. Wreszcie ostatnie „ale” – ja nie lubię diet! Zdecydowanie z rzeczy odchudzających wolę długie wybiegania…..tak sobie można w ciągu 3 godzin co najmniej 2 tysiące kalorii spalić….a czynność powtarzając co weekend można być chudym i szaleć (umiarkowanie) jedzeniowo!

Konkurs jest prosty: czekam na informację: ile kilo chcecie schudnąć tej wiosny. 

Wśród odpowiedzi (w komentarzach) wylosuję 3 osoby, które dostaną kod do miesięcznej diety internetowej w Vitali (Dieta IGpro™ cena za miesiąc to 79PLN).

Na odpowiedzi czekam do niedzieli. Rozstrzygnięcie konkursu w poniedziałek!

Komentarze

  1. Diety dietami, i tak najważniejszy jest ruch, bez niego zdrowo i ładnie się schudnąć nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym schudnąć jakieś 5-8 kg aby czuć się dobrze na swoim ślubie w lipcu. Kilka lat temu udało mi się zrzucić 20 kg, jednak te ostatnie kilogramy nie chcą mnie opuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nati-ka23@wp.pl11 kwietnia 2013 21:03

    a mi się marzy tak z 12 kilo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym przytyć.
    Tak z 3-4kg.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała tak z 8-10 kg ;) zrzuce ten balast,to i bedzie mniej do dzwigania podczas biegania;P

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kiedy korzystalam z diety witali (zeby zgubic brzuszek po ciazy) i bylam bardzo zadowolona. I az ciezko mi uwierzyc w te zaakceptowane 7 kg na miesiac. moze cos sie zmienilo albo ja juz nie pamietam dobrze, bo to 2 lata temu bylo, ale tam sie chyba ogolnie podawalo ile sie chce schudnac, a szybkosc byla ustawiana osobno max kilo na miesiac, bo niby wlasnie wiecej to niezdrowo, a ja nawet ze wzgledu na karmienie piersia musialam miec jeszcze mniejsze tempo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegowa Czytelniczka13 kwietnia 2013 09:28

    Chciałabym zrzucić 7 kg! A jeszcze bardziej pozbyć się kontuzji, żeby jak najszybciej wrócić do biegania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie mogę się tej wiosny odchudzać, ale chętnie oddam kuponik komuś kto musi zrzucić 30 kg w ciągu roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozstrzygnięcie konkursu pojawi się dziś wieczorem, z racji wydarzeń w Bostonie, pojawił się wpis dotyczący tamtych wydarzeń....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa