TRYB JASNY/CIEMNY

Genialna sałata – „Mąka i woda”

Dawno nie jadłam tak dobrej sałaty fot. D.Szymborska


Cóż nie wiem czy sałata genialna czy bardziej powinnam napisać genialny kucharz ją przygotował. W każdym razie genialnie smakowała.

Kiedyś do „Mąki i wody” przychodziłam tylko na pizzę. Teraz wiem, że to był błąd tam warto jeść sałaty i pizze! Desery też wyglądają bardzo interesująco. Jednak zostanę przy sałatach.


Ta, którą zmówiłam była REWELACYJNA – niby liście z kilkoma dodatkami ale za to co za smak. Chciałam na stronie restauracji sprawdzić co jadłam, ale niestety tam nie ma aktualnego menu. 

Dlatego z pamięci i obrazka podaję: grillowana sałata (jaka to nie wiem ale smak wyborny), parmezan, jajko, mocno uprażone orzeszki ziemne, dużo liści i odrobina majonezowego sosu. Cóż opis nie brzmi zachęcająco, ale jak to mówili w Top Chef sałata broni się smakiem. Nie wiem za bardzo przed czym ma się bronić ale pyszna była.

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa