TRYB JASNY/CIEMNY

XIX Żoliborski Bieg Mikołajkowy – pakiet startowy

Mój mikołajowy pakiet startowy fot. D.Szymborska


Zapisałam się od razu jak ruszyły zapisy, grzecznie zapłaciłam wpisowe i już nie mogłam się doczekać. Od kilku sezonów startuję w tym biegu. Bo tak fajnie jest!

To jeden z tych biegów, który ma cudowną, niepowtarzalną atmosferę. Zdarzało mi się biegać szybko i wolno za każdym razem było przyjemnie.

W kalendarzu biegowym jest kilka imprez na które się zapisuje niezależnie od tego czy mam w planie treningowym ściganie czy tylko trening, właśnie ten bieg jest jedną z takich imprez!

Mam wielką nadzieję, że Organizatorzy (specjalnie piszę dużą literą – z szacunku do wcześniejszej pracy i jej efektów) nie zawiodą! Że będzie tak jak było albo jeszcze lepiej!

W niedzielę przyjadę na Kępę Potocką bo:



·      Umówiłam się z KGB na wspólny start a to zawsze jest fajne,
·      Bardzo lubię jeżdżącego na rowerze Świętego Mikołaja,
·      Wiem, że trasa będzie dobrze oznakowana, pomimo znienawidzony kostek brukowych, krętych uliczek i innych pagóreczków…
·      Będzie punktualny start,
·      Niezależnie od pogody większość uczestników będzie uśmiechniętymi Mikołajami albo śnieżynkami,
·      Na mecie będzie czekał na mnie śliczny medal,
·      Będzie też czas by zjeść coś ciepłego i poplotkować, były i z zapowiedzi wynika znów będą dwa garnki  z jedzeniem mięsnym i wegetariańskim!
·      Organizatorzy zapewniają zabawę i rywalizację również dla dzieci (biegi dziecięce szybko się „wysprzedały” )
·      Można będzie (po raz enty w moim przypadku) zwiedzić Muzeum Sportu,
·      Będą szatnie, przebieralnie i depozyt.

Bym zapomniała napisać w pakiecie startowym był: numer, agrafki, chip do buta, czapka jednorazówka i kilka ulotek.

Mnie to wystarczy bo idę a bardziej biegnę się dobrze bawić w niedzielę!


Do zobaczenia!

Tak było gdy startowałam jako RENIFERZYCA relacja TUTAJ
A taki był medal rok temu TUTAJ

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa