TRYB JASNY/CIEMNY

Bananowa owsianka na zimno (350kcal)

Wszystkiego dobrego owsiankowego z rana! fot. D.Szymborska


Dawno nie jadłam owsianki na śniadanie, była jaglanka, były koktajle, ale klasycznej owsianki brakuje. Dziś też wersja alternatywna – owsianka na zimno czyli kolejny power koktajl.

Podobny piłam w kawiarni, tyle, że mój nie był dosładzany miodem. To taki koktajl do gryzienia, bo specjalnie nie blendowałam wszystkiego na jednolitą masę, dzięki temu smakował dużo lepiej.

Oprócz płatków owsianych (moje ulubione z M&S) była też garść łuskanych ziaren słonecznika – co oznacza radykalne podniesienie kalorycznośći tego koktajlu. Jedna łyżka to około 60 kalorii a garść to ma z 200 minimum. Trzeba uważać z dodatkami, bo diabeł tkwi w szczegółach.

W koktajlu był jogurt naturalny (niesłodzony), garść płatków owsianych i garść łuskanego słonecznika. Jakby tego było mało to jeszcze 1 ½ banana. Dzięki temu koktajl był słodki, gęsty i świetnie smakował.


To może jutro zdążę zjeść owsiankę…taką klasyczną na ciepło….

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa