24 marca 2015

FIT sałata – 200kcal a można się najeść na wiosnę!

Wiosennie, dietetycznie i pysznie - czyli najlepsze możliwe połączenie fot. D.Szymborska


Z dietą to jest tak, że ja na przykład to nie lubię być głodna. Ot tyle i aż tyle. Oczywiście zawsze sobie mogę litr niegazowanej wody wypić, tylko to mi energii nie da, a treningi same się nie zrobią.

Lubię sałaty, teraz wiosną jakoś wszystkie liście są ładniejsze, a tak samo mało kaloryczne.

Gotowany kurczak – brzmi obrzydliwie i bezsmakowo, ale na szczęście tak nie jest. Gotowany z włoszczyzną, w doprawionym rosole, obrany ze skóry, smakuje świetnie. Kalorii ma dużo mniej niż taki smażony, nie wspominając już o panierkach i tym podobnych.

Przygotowanie FIT sałaty zajmuje moment, tyle, że wcześniej trzeba ugotować rosół i kurczaka, potem go wystudzić, więc to jest sałata na dzień po gotowaniu.


Na 200kcal składa się: mięso z gotowanego kurczaka (udka), mieszanka liści sałat z roszponką, pomidorki koktajlowe, odrobina oliwy (świetnie się sprawdza taka w sprayu), soku z cytryny. Można dodać troszkę soli, choć jeżeli kurczak jest wyrazisty a oliwa wytrawna to nie trzeba, do tego mała garść łuskanego słonecznika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

On Egin znaczy smacznego Topa na zdrowie! A TRI to triathlon! Czyli o tym wszystkim jest ten blog!
Dziekuję bardzo za komentarz.

zapraszam również na facebook:) https://www.facebook.com/oneginetatopa