TRYB JASNY/CIEMNY

Kuchnia, Historyczne przepisy, smaki, tradycje



Kupiłam gazetkę, niestety niecałe 8PLN mogłam wydać lepiej. Skusiła mnie okładka, przejrzałam pobieżnie i włożyłam do koszyka obok pieczarek, śmietany i szalotek.

Zakup delikatnie mówiąc nietrafiony. Naiwnie pomyślałam, będą jakieś stare przepisy, przygotuję coś co jadło się przed wiekami. Przepisy są, tyle, że wzorowane na tradycyjnych, czyli tak naprawdę NIC. Kilka ze starych książek kucharskich, do tego trochę tekstu (starannie napisany, z przypisami, ale ciężko to się czyta, bo bywa nudnawy).

Drugiego zeszytu z tej serii na pewno nie kupię. A szkoda, bo takie stare przepisy zebrane w jednym miejscu to by było przydatne, można by coś nowego/starego ugotować.

Ponieważ staram się znajdować dobre rzeczy (albo w tym przypadku uzasadnić wydanie 7,99PLN) to doceniam to, że w historycznym zeszycie znalazły się zdjęcia zrobione na zamówienia a nie z biblioteki internetowej. To chyba jedyna dobra rzecz jaką mogę napisać….ale zawsze „coś”.


Nasza Historia, Wydanie Specjalne, Nr 1/2015, Kuchnia Historyczne przepisy, smaki, tradycje

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa