TRYB JASNY/CIEMNY

Stadion z rana jak śmietana

400m po lodzie....a miało być po tartanie fot. D.Szymborska



Mrożona! Serio! Wczoraj na Fan Page blogowym przyczepiłam zdjęcie mojej „wyprawki” biegowej na dzisiejszy treningi. To był szybki konkurs, który trwał do teraz jak wróciłam z biegania, umyłam się i siedzę przed komputerem.

Pytanie – co dziś będę biegać? Nagroda – Niewiarygodny Cel Erica Ortona, książka, którą w poniedziałek wyślę pocztą do zwycięzcy.

Zanim fanfary to kilka słów o treningu. Dziś biegałam a bardziej starałam się biegać 400m. Nie było łatwo. Nie dlatego, że nie miałam siły – z tym problemów nie było, nie dlatego, że mi się nie chciało – bardzo mi zależało, żeby zobaczyć w jakiej jestem formie. Problemem był lód i śnieg. Tak, tak stadion lekkoatletyczny w Warszawie, w centrum miasta, tam gdzie jest krzywo, tam gdzie zbiera się woda po deszczu – dziś lód! Mało? To jeszcze grudki śniegowe, tak jakby ktoś odśnieżał niestarannie. Nawierzchniowy koszmar. Ja tu chcę biegać a nie się ślizgać. Jak wiem, że mogę upaść a to nie są zawody to zaczynam automatycznie biegać zachowawczo, co oznacza, że zwalniam. Co łatwo prowadzi do tego, że trening nie wygląda tak jak powinien – biegam za wolno.

Ponarzekałam sobie, ale pobiegałam co miałam pobiegać. Po śliskości! W myśl co cię nie zabije (nie pośliźnie) to cię wzmocni.



Stadion - Agrykola Warszawa 6 lutego 2015 fot. D. Szymborska
W tym dziś biegałam fot. D.Szymborska


A teraz odpowiedzi pod zdjęciem ciuchów i sprzętu:

·      Krzysztof Bieniak Interwałowy
·      Рафал В. Trening biegowy;)?
·      Andrzej Szuwarek nie mam co na siebie włożyć
·      Angelina Woyczyńska Zdecydowanie interwały

·      Karol Szuliński bieg regeneracyjny a w sobotę ostro
·      Remigiusz Pawłowski Pomarańczowa bielizna hmm ... trening podrywu ???

·      Marek Lewandowski Stawiam na podbiegi
·      Agata Matejczuk Jutro BNP..

·      Łukasz Słomiany Sadze ze będą jutro interwaly. ... pozdrawiam

·      Robert Badyl Sobczak Siła biegowa
·      Piotr Malinowski długie wybieganie

·      Przemek Gozdzik 3 km + 10 km 4.15 + 2 km roztruchtania
·      Adam Jankowski skopojne 10km

·      Piotr Filek 10 min truchtu, 6x1min biegu na 2 min marszu i potem znow 10 min truchtu, rozciąganie
·      Marcin Kukla jutro Falenicka gorka a potem basenik?

·      Agnieszka Jaszczak Długi bieg po śniegu 

·      Sylwia Wardęga Będziesz biegać ile Cię nogi poniosą! a ja chciałabym wygrać książkę 

·      Piotr Jędruszczak Nie widzę dobrze butów, ale sądzę że będziesz jutro biegać interwały. 

·      ‪Olga Hajduk Obw1



Najbliżej prawdy (niestety) była Agnieszka Jaszczak – to był długi bieg po śniegu a miał być po tartanie! Proszę o adres do wysyłki książki (oneginetatopa@gmail.com).

Śniegowo tartanowo fot. D.Szymborska



Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa