TRYB JASNY/CIEMNY

Śniadaniowo dżemowo!

Jogurt z dżemem na dobry początek dnia fot. D.Szymborska


Staram się sobie przypomnieć kiedy ostatnio kupiłam jogurt owocowy, oj bardzo dawno temu. Wolę taki zwyczajny – naturalny. Jak chcę owocowy smak to…dodaję dżemu.

Wczoraj była manufaktura dżemowa. Zawsze jak robię dżemy, musy czy konfitury to jakoś tak wychodzi, że zostaje tyle w garnku – za mało by zamykać słoik, czyli tyle, żeby dżem zapakować do miseczki i włożyć do lodówki.



Taką śliczną jogurtowo - owsiankową (oczywiście) miseczkę sobie sprawiłam z okazji zbliżających się Świąt fot. D.Szymborska


W efekcie do miseczki trafia jogurt naturalny bez cukru i dżem w którym cukier pochodzi z owoców. Nie jestem taka doskonała bo w dżemie jest też trochę cukru palmowego.


Taki początek środy! Wieczorem zamierzam oglądać Top Chef – ale o tym to będzie wieczorem, najpierw są baseny do przepłynięcia….

Komentarze

  1. a skoro jesteśmy przy jogurcie - czy próbowałaś kiedyś robić jogurt naturalny sama? koleżanka z pracy ma mi przynieść grzybki jogurtowe i sama spróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nigdy nie robiłam w domu, daj znać jak Ci wyjdzie czy będzie smaczny i czy dużo z tym pracy:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa